Friday, August 31, 2012

:. Saya Minat Domo .:




Salam,
Hari ini Ranz begitu berasa bosan sehingga tak tau nak cakap apa? jadi Ranz mendapat ilham sedikit nak ceritakan tentang minat saya.Jadi topik kita pada hari ini ialah ''saya minat domo''.Ranz betul-betul minat domo tak tau kenapa?? sebab domo comel kot,ye ke ?? hehe .. tak tau kenapa Ranz betul-betul minat pada patung domo ^.^,kadangkala orang kata domo comel atau lawak sebab bentuk badannya pun empat segi haha cuma tambah tangan,kaki,mulut dan mata.Tetapi mengikut pendapat Ranz,Ranz minat sebab memang la muka patung domo tu comel tetapi yang Ranz minat sekali ia senang dilukis kan ?? cuba korang tengok betul-betul tu patung domo senangkan untuk lukis itu domo kan? orang yang tak pandai melukis pun boleh jadi *teror* haha.. ^.^

Selain itu,domo juga nampak simple saja,itulah! yang membuatkan Ranz begitu minat terhadap domo kerana Ranz suka benda-benda yang simple tidak banyak hiasan atau apakah? hehe. Yang penting Ranz teringin beli patung domo banyak-banyak ish-ish! macam budak kecil la saya ni ^.^ haha,Ranz gurau saja tu kalau sikap macam budak kecil hilanglah macho Ranz kan?

Natijahnya,apabila kita betul-betul minat dengan sesuatu yang kita minat jadikan ia sebagai minat kita,tetapi Ranz tak bermaksud benda yang tidak senonoh boleh dijadikan minat,cuma benda-benda yang baik saja haha.. ^.^ ok la setakat itu sahaja yang Ranz ingin berkongsi dengan korang semua.Selamat Malam.

4 comments:

Shamrizan Jamaludin said...

kau minat domo pon sbb aq!!haha!!

Md Syukran said...

hahaha !! terbaek !!

Shamrizan Jamaludin said...

macam taeiii..hah

Md Syukran said...

haish .. dya yang mula tiba2 cari pasal ko la tu mcm taik karak!!

Domo-kun Cute