Monday, September 17, 2012

:. Hari Ini Saya Demam .:



Salam,,
Hari ni Ranz demam pula hehe.. badan pun rasa lemas sangat,tak larat lah nak buat kerja dan macam-macam ada hahaha ! -.-.Selepas itu, Ranz asyik-asyik memerap dalam bilik je dalam sehari ini huh! menyampah betul Ranz! macam anak dara pula Ranz ni asyik-asyik memerap di dalam bilik ni eeee! >.< .Nasib baik lah time sekarang ni tak banyak kerja sekolah dibagi  oleh cikgu kalau lah banyak conform semua tak siap.Yang penting kerja Ranz di dalam bilik asyik-asyik bergolek-golek di atas katil tu je yang Ranz mampu u_u'',kalau nak berjalan pula macam orang mabuk je ! bagus lagi stay dalam bilik haha ^_^

Sekarang ni tengah bosan la ni,sambil-sambil tu Ranz nyanyi lah dalam bilik.Nak dengar tak Ranz nyanyi ? haha ''pusing ke kanan,pusing ke kiri opocot ! nyaris-nyaris Ranz nak jatuh dari katil huh! >.<'' haha gurau je tu  mana ada Ranz nyanyi dalam bilik saja je tu nak buat lawak kan ?? hahaha.Apa-apa pun Ranz hari ini memang demam dan tak tau lagi nak terangkan macam mana lagi haha >.<.Okey lah setakat itu sahaja yang Ranz ingin kongsi dengan korang semua.Selamat Petang ! ^_^.

No comments:

Domo-kun Cute