Sunday, September 2, 2012

:. Main Badminton Di Waktu Petang Bersama Abang .:



Salam,
Pada hari ini Ranz bermain badminton di waktu petang kira-kira jam 5.30 petang bersama abang Ranz , huh ! syoknyee ! hehe .. ini lah kalau jarang bermain badminton bersama abang memang macam-macam perasaan yang timbul di fikiran kita.Contohnya,gembira,seronok dan macam-macam ada hehehe.

Hah! ini yang Ranz nak cerita sangat pada korang semua ^.^ . Semasa kita orang bermain badminton,Ranz asyik-asyik pungut bola tangkis ehem ! .Maknanya,Ranz asyik-asyik kalah lah tu hahaha tapi Ranz on ja langsung tidak merungut,kalau asyik-asyik merungut saja sebab kalah dengan abang memang lah tidak seronok,bahkan kalau boleh mesti nak habiskan permainan badminton dengan lebih cepat sebab tidak tahan dengan rungutan Ranz haha tidak mustahil kan ?. Yang penting abang Ranz memang terbaik ! memang susah nak kalahkan dia cis! hehe ^.^.

Selepas sahaja habis bermain badminton bersama abang Ranz,badan Ranz sekarang ni tiba-tiba sakit,
huh! tu la tidak panaskan badan terlebih dahulu atau keluarkan peluh sedikit ke apa ke? sebelum bermain badminton huhuhu,kan dah kena u_u wahahaha!.Memang sakit lah sehingga sekarang ini tak pandai baik-baik juga yang penting memang syok la bermain badminton dengan abang di waktu petang kan? hehe.Okeyla setakat itu sahaja yang Ranz nak kongsi dengan korang semua.Selamat malam dan Assalamualaikum . ZzZz.

1 comment:

krole said...

hihihihi...jnji keluar peluh...untuk kesihatan dan juga kecergasan~

Domo-kun Cute