Friday, September 7, 2012

:.Minggu Ini Adalah Minggu Yang Paling Sibuk huh!


Salam,,
Akhirnya Ranz dapat update blog juga hehe ^^ (gembira le tu).Minggu ini Ranz sibuk dengan
hal-hal mengenai sekolah maknanya berkenaan dengan kerja sekolah le tu huh!.Kerja sekolah Ranz bertimbun pada minggu ni tak tau kenapa ? huh penat betul lah Ranz sampai nak bahagikan masa pun tidak tentu arah dibuatnya :'( .

Mengenai dengan bahagikan masa pula ? eee .. memang hampa sangat bagi Ranz,masa buat kerja sekolah Ranz lebih banyak berbanding masa ulang kaji pelajaran huh ! (marah cehh).Minggu ni,betul-betul la
memenatkan Ranz asyik-asyik buat kerja sekolah saja tetapi Ranz on je dengan kerja sekolah sebab kalau tak buat kerja sekolah pun mestilah kena marah oleh guru wekwek.Apa-apa pun minggu ini memang paling sibuk !! argghh! sampai nak update blog pun tak dapat ni la kan kalau budak sekolah huhu ^^.


 Yang terakhir sekali,Alhamdulillah sekarang ni Ranz dapat berehat hehehe,Ranz betul-betul bersyukur pada Allah SWT kerana jiwa Ranz tenang sekarang ni berbanding kemarin punya kemarin huh tak tau nak cakap apa! haha .Setakat itu sahaja yang Ranz nak kongsi cerita dengan korang semua selamat malam ^^.

2 comments:

krole said...

rehat puas2...study hard study smart~

Shamrizan Jamaludin said...

tidapaya balajar

Domo-kun Cute