Sunday, October 7, 2012

:. Bilik tidur idaman ??

                        Nak bilik tidur yang macam mana ni???

Salam,,
 Sebenarnya Ranz teringin mempunyai bilik tidur yang cantik sekali whuaahh !!?? haha.Kalaulah bilik Ranz terlalu mewah,cantik dan sebagainya Ranz bersyukur lah hehe :3 *dream*.Ini lah antara bilik-bilik yang diidamkan oleh Ranz hehe :D,


 Bilik ini nampak simple sebab tak banyak hiasan yang diletak rasa2nya ia sesuai untuk Ranz kan ?? ^_^


Bilik ini pula nampak sangat cantik tapi macam bilik pompuan je kan ?? haha mana-mana je la asalkan cantik !! :D

 Okeylah setakat itu sahaja yang Ranz ingin kongsi cerita dengan korang semua.Selamat Malam ^.^'', sebenarnya ada banyak lagi itu bilik idaman Ranz tetapi Ranz malas cari hehe :''3

8 comments:

Anonymous said...

mengidamkan bilik ke ni ?? haha

nur azian said...

yg bawah tu cantik,tp lagi cantik kalo wane purple :)

Md Syukran said...

azian: purple boleh juge :D tapi Ranz tak berapa sangat ngan purple hehe :)

Sop said...

best dpt bilik cam tu kn?

cweet pinky said...

hahaha !! kadang2 tuh tak perlu mewah dah boleh cantik janji pandai dan rajin kemas , hehehe !!

Md Syukran said...

Sop: BEST!! sangat hehe

Md Syukran said...

Cp: betul2 :DD ..

Sha said...

cantik..Sha suka biru..

ya betul..kalau bilik kemas dan tersusun..even bilik kecil..masih cantik dipandang mata..

Domo-kun Cute