Wednesday, October 10, 2012

:. Hari Ini Malas ??!!

                                         Malasnye.. u_u''

Salam,,
 Hye korang hehe :3,hari ini Ranz malaslah kenapa ek ?? *tanya diri sendiri*.Tengoklah hari ini Ranz tak pergi sekolah sebab gara-gara Malaslah juga wuhahaha ! -.-''.Bercakap tentang malas ni ?? membuatkan Ranz malas nak cakap dah hehe sebab semua pun tahu malas tu macam mana kan ?? >.<''.Hari ini perkataan  rajin tiada dalam senarai okey ?? jadi xD kalau bab malas-malas ni baru ada dalam senarai Ranz -.-''. Jom kita ketahui kenapa hari ini Ranz malas ! >.<''

 Pertama sekali yang membuatkan Ranz malas tak cukup tidur kot,hehe sebab semalam Ranz asyik-asyik main internet.Bagaimana dengan sebab yang kedua ?? *lalala* sabar Ranz ! >:(,cuba cakap satu persatu dulu hehe :3.Sebab yang kedua pula Ranz malas kerana tak siap kerja sekolah hehe ^_^'' tu lah menyebabkan Ranz malas nak pergi sekolah sebab kalau pergi sekolah bila time cikgu garang yang bagi kerja sekolah tu kalau dia tahu Ranz tak siap habis Ranz kena suruh jalan itik dari kelas ke kelas arggh!. :'(.
Sebab yang ketiga ialah Ranz malas nak tengok kawan Ranz yang tak sedar diri tu huh ! -.-''.Okey malas nak cakap pasal dia -.-''.

 Sebab yang terakhir Ranz malas sebab Ranz memang malas hari ini. Aik itu sebab ke ? haha mana-mana je lah ! ^_^''.Okeylah setakat itu sahaja yang Ranz sudih berkongsi cerita mengenai MALAS ! dengan korang semua.~Happy Blogging Semua~ ! ^.^

P/S Malas memang Malas -.-''

5 comments:

Anonymous said...

Malas ??

Nor Zilla Sensei said...

malas nak berkata2..ahaha

nur naa'irah said...

salam..semua org ada perasaan malas tapi malas itu akn terus bermaharajalela dlm diri kita if kita ikutkan kehendaknye..:-)..xde org yg sempurna..sekiranya cam 2 perangai dia..cuba nsihat dia scr lembut..insyaAllah dia psti akn terfikir walau sekejap..:-)

Md Syukran said...

zilla: a'ah ^_^''

Md Syukran said...

Nur: InsyahAllah .. Ranz akan cuba untuk rajen .. terima kasih ye atas nasihat nur :')

Domo-kun Cute