Friday, October 5, 2012

:.Koleksi Gambar Kucing Comel :3

    Nak satu boleh tak ?? kucing ni comel betul lah hahaha :3 eeee.. nak jaga betul-betul supaya kucing Ranz gemuk ceh!!.


   kucing dua ekor ini dah la putih comel lagi tu,kalau-kalau kucing ini ada limpas dekat rumah conform Ranz ambik bawa masuk dan tutup pintu hehe :3 .


   Eeee ! kalau kucing yang berwarna putih memang Ranz terlalu suka ! haha :3 sebab 100% cute+cantik +besih dan sebagainya ... :D


Kucing ni dah lah gemuk dan comel lagi sekali ! >.<'' kalau ni boleh buat bantal peluk ni kan ?? O.o hehehehe :D


Kucing ini bulat hahahaha ! comel sangat kan,kalau boleh Ranz pelihara kucing ini baik-baik hehehehe :3

4 comments:

cweet pinky said...

wah , dah laen dah blog ranz nih , hehehe , CP pown sangat3!! suka kucing tawuk ...

Md Syukran said...

CP pon suke kat kucing ??!! yeah saya suka2x

Anonymous said...

Kiuttttttt banger
Nak gambar satu boleh?

Muji Anto said...

http://gambarawekmelayu.com/gambar-kucing-comel/

Domo-kun Cute