Monday, October 8, 2012

:. Mengidam Coklat ??



Salam,,
  Ahhh ! dalam 1 hari teringin nak makan ''COKLAT'' pula haha >.<''. Coklat-coklat!!!! datanglah kesini !! ^_^'' haha *kerja gila*.Hari ini memang betul-betul lah nak makan coklat ni kenapa ek ?? selalunya orang mengandung je yang selalu mengidam kan ?? Ranz pun tak tau lah kenapa Ranz sering mengidam ni hehe :'3. Berkenaan dengan coklat sekarang ini Ranz nak coklat yang macam ni bila kita kunyah tu coklat,coklat itu akan cair dalam mulut kita eeee ! sedapnye >.<'' !!! hahaha !!.


 Grr ! sampai sekarang ini Ranz belum lagi menikmati untuk makan coklat ohhh tidakk !! :'( . Ranz pun nak juga macam perempuan yang kat gambar di atas tu kan ?? alahai ~.Korang-korang belanjalah Ranz coklat 1 hehe !! gurau je tu :'3.Apa-apa pun Ranz nak coklat !!! -.-'' huh ! sabar-sabar nanti ada le tuh kan ?? hehe :D.Okeylah Ranz nak out dulu.Happy blogging semua !! ^_^V ...


P/S : Coklat~!!

1 comment:

Anonymous said...

hahahahaa !!!

Domo-kun Cute