Saturday, October 20, 2012

:. Study Mathematic !


Salam,,
 Hye dan selamat petang semua ! huahh !! penatnya >.<".Tadi Ranz study mat memang susahlah mat ni ! >.<" sebab tak minat kan ? tapi alhamdulillah ada peningkatan sedikit setelah belajar ! ceh !,yang penting 1+1= 2 wippie boleh jawab ^^v gurau je >.<".Mathematic ni kalau nak jadi pandai cuma perlukan banyak latihan je ! insyahAllah boleh lah tu ^^v.


 Dari tadi Ranz asyik-asyik memerap dalam bilik je grr ! kali ini Ranz akan tampilkan diri Ranz ke ruang tamu ! oyeahh ! ^^v tengok tv !! ambil rimot tekan saluran 611 ceria ^^" haha macam budak lak Ranz ni ^^v.Apa-apa pun kepala Ranz tengah penuh ni ! aduhh ! sakit grr ! >.<".Katakan matematik is easy ! haha ! sebaliknya susahhhhnya ! >.<".Okeylah Ranz nak cau dulu.~Happy Blogging Semua~ ^^v

6 comments:

Mat Jo said...

matematik mudah je, tiada masalah nak score nie

inazamri said...

anak makcik si along mmg minat subject maths.trial pmr hrtu dpt la A ...nnt pmr yg betul tatau la.harapnya A jugalah.

krole said...

ko bule ranz..jangan risau,cuma kau kena ingat 1+1=2 miahahaha!!!

P/s : praktis make perfect

Cik Yaya said...

mmg budak2 pon kan..hehe
gud luck for mate.

Nur Azila said...

betul tu. pada zila matematik mudah kalau kita minat dan selalu buat latihan.. good luck :)

Md Syukran said...

Korang semua !! thanks ye !! ^^v

Domo-kun Cute