Monday, November 26, 2012

:. Hello Kitty Cafe At Korea


Salam,,
 Kamu semua apa khabar ?? hehe Ranz disini baik-baik saja.Hah ! tadi Ranz tengok tentang cafe la ni kan .. tiba2 Ranz terjumpa lak Hello Kitty Cafe ni wuuahh! agaknya di negara kita adakah? cantik betul lah cafe tu haha kepada adik-adik yang meminati Hello Kitty jom kita serbu Hello Kitty cafe at Korea kahkahkahkah ^_^ *joke*.


  Ini lah suasana di dalam Cafe Hello Kitty ni perrghh ! *trademarkabang* cantik sangat owh ! tapi Ranz tak minat Hello Kitty ni haish ! ^_^" cuma cafe dia cukup menarik pelanggan ceh ! ^_^"


 Pergh!! nampak macam sedap tapi halal ke ni makanan@minuman ni ?? haha.Bila nampak macam sedap harganya berapa hah?? haha mesti mahal punya haha! ^_^".Okey Ranz nak out dulu.~Happy Blogging All~.




P/S: Hello Kitty Perghhh ! hehe ^_^ miow ! hehehe :3


Domo-kun Cute