Friday, December 14, 2012

:. Menabung?? ^^v


 Assalamualaikum dan selamat petang semua !! ^^v.Huh ! semalam perlawanan bola antara Malaysia dengan Thailand huh ! malas nak cakap *BERAT SEBELAH* >< opps hampir terkeluar tajuklah pulak -_- !! haha.Ranz kini nak mula menabung baliklah sebab nak kumpul duit then nak masukkan duit dalam bank ^^v.Tetapi masalahnya kadang-kadang kalau Ranz menabung ni pandai juga korek-korek tabung >< itulah antara satu masalah yang paling sukar dihindari arrrggghh >< !


 Apa-apa pun tahun depan ni mesti menabung ni ! and nak berjimat cermat lah katakan ^_^v hehe.Kalau menabung sekurang-kurangnya Ranz taklah menyusahkan kedua orang tua Ranz kan3?? hehe ^^v.Kebanyakkan orang cakap menabung ni amalan mulia betul ke?? haha ^^v betul lah tu sebab tak membazir, and tak boros sana sini hehe ^^v.Okeylah Ranz nak main game dulu,~Happy Blogging All~ ^^v



P/S: Menabung Amalan Mulia ^^v

5 comments:

Acik Riotaro said...

bgus2..

Shamrizan Jamaludin said...

aq pun maw mnabung ni nnt..sama2 lh kita

Wana Shahirah said...

menabung amalan mulia !!! ^^v

krole said...

cam kenal jak tabung tu ranz hahaha~

ELFarahin said...

http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/12/mini-end-year-giveaway.html

Domo-kun Cute