Thursday, September 13, 2012

:. Mimpi Yang Pelik



Salam,,
Hari ini Ranz nak kongsi cerita ni,semalam Ranz bermimpi tapi pelik lah ? tak macam biasa Ranz mimpi macam tu ish3 >.<''. Biasanya Ranz mimpi macam mimpi ngeri,mimpi seronok dan mimpi sedih hehe,kalau boleh mimpi kosong pun dia juga hehe ^.^. Mimpi Ranz semalam adalah aaaaa... (tengah imbas kembali). Hah! tentang seorang bayi yang sering ikut Ranz dalam mimpi Ranz lah.

Begini mimpi Ranz,waktu Ranz jalan-jalan di tepi jalan raya tiba-tiba ada seorang bayi tapi Ranz tak tau sama ada lelaki or perempuan sering mengikut Ranz dari belakang,apabila Ranz lari bayi tu pun lari dan apabila Ranz berhenti bayi tu pun berhenti,selepas itu Ranz menoleh ke belakang bayi tu pun menoleh ke belakang juga peliknya tapi yang lain-lain Ranz da tak ingat lah.Persoalannya apa hikmah disebalik mimpi ni?? huh! -.-.Yang penting muka bayi tu tak jelas lah >.< dan kulitnya berwarna putih kot hehe.Pelik kan mimpi Ranz? huhu.Kalau boleh Ranz tak nak mimpi yang pelik-pelik tau ! nanti Ranz tertanya-tanya >.<, harap-harap lah mimpi takkan ada karang malam fuhh.Okeylah setakat itu sahaja yang Ranz nak kongsi cerita dengan korang semua selamat petang ^.^.
Domo-kun Cute