Sunday, September 23, 2012

:. Bila Nak Siap Ni !!!??



Salam,,
Wahhh! lama dah tak update blog ni hehe.Ranz sibuklah dengan kerja sekolah eeee >.< .Nasib baiklah kerja sekolah Ranz tinggal satu je iaitu nota tasawwur -.- .Huh! ada 7 bab lagi nak buat wow ! hebatnyaaa Ranz ni (perasan je budak ni -.-) grr!.Korang rasa Ranz boleh siapkan nota ni dalam masa 1 hari ni ? hmm.. harap-haraplah nota ni siap kan ?. Sebenarnya nota ni hendak dihantar esok tu la Ranz rasa nak siapkan hari ini juga !!! (semangat) haha.

Bila nak siap ni !!! banyak betul lah nak dibuat ni huh! >.< .Ranz hairan lah bila je nak buat ni nota mesti Ranz MALAS huh macam mana nak siap ni kalau malas?? hahaha.Bertenang Ranz haha! :3 buat je yang termampu ngee.. sikit-sikit cili padi lama-lama jadi bukit kan ?? haha.. :D .Okeylah Ranz tak nak buang masa ni haha,masa itu Emas tau !.Ok2 setakat itu sahaja yang Ranz ingin kongsi cerita pada korang semua.Selamat Pagi ! ^_^. Hari ini mesti siap !!! grrr -.-''
Domo-kun Cute