Saturday, October 20, 2012

:. Study Mathematic !


Salam,,
 Hye dan selamat petang semua ! huahh !! penatnya >.<".Tadi Ranz study mat memang susahlah mat ni ! >.<" sebab tak minat kan ? tapi alhamdulillah ada peningkatan sedikit setelah belajar ! ceh !,yang penting 1+1= 2 wippie boleh jawab ^^v gurau je >.<".Mathematic ni kalau nak jadi pandai cuma perlukan banyak latihan je ! insyahAllah boleh lah tu ^^v.


 Dari tadi Ranz asyik-asyik memerap dalam bilik je grr ! kali ini Ranz akan tampilkan diri Ranz ke ruang tamu ! oyeahh ! ^^v tengok tv !! ambil rimot tekan saluran 611 ceria ^^" haha macam budak lak Ranz ni ^^v.Apa-apa pun kepala Ranz tengah penuh ni ! aduhh ! sakit grr ! >.<".Katakan matematik is easy ! haha ! sebaliknya susahhhhnya ! >.<".Okeylah Ranz nak cau dulu.~Happy Blogging Semua~ ^^v
Domo-kun Cute