Thursday, December 13, 2012

:. Malam Ini ?? yeahh !!


 Assalamualaikum dan salam sejahterah semua ?? hehe.Malam yang dinantikan hampir tiba yeahhh !! ^^v peace !!.Korang mesti tak sabar nak tengok perlawanan antara Malaysia dengan Thailand kan??!! ^^v.Bila Ranz log in FB whuahhh ! di halaman utama heboh dengan cerita pasal bola hehe ^_^v.Kadang-kadang ada sebilangan daripada mereka mengatakan Malaysia kalah T.T tapi kebanyakkannya Malaysia mesti menang punya !! haha InsyahAllah ^^v.


 Tengok itu? tiger tu? rawwkkk ! haha mesti boleh punya ^^v,tetapi Ranz malaslah dengan orang-orang over di FB bola punya pasal pun nak gaduh-gaduh T.T haishhh ! ape Ranz buat ?? search button like je haha ^^v.Apa-apa pun Ranz memang tak sabar ni nak tengok !!! ^_^.Okeylah Ranz nak pergi ZzZzZz.~Happy Blogging All~



P\S: GoLLLLLLLLLLLL !! *sekadar mimpi* 
Domo-kun Cute