Sunday, March 3, 2013

Selamat Hari Jadi Buat Ibuku Yang Tersayang

Assalamualaikum Ranz disini ingin mengucapkan selamat hari jadi buat ibuku yang tersayang.Ranz betul-betul nak ucap terima kasih sangat-sangat kepada ibuku(abai) kerana sanggup jaga Ranz sejak dari baby hingga ke hari ni :').Saya nak minta ampun sangat-sangat jikalau Ranz selalu menyakiti hati ibu :"(.Tak sangka sekarang ni umur ibu(abai) sudah 53 tahun huhu.Sempena hari lahir ibu Ranz nanti Ranz nak minta doa dari ibu Ranz supaya Ranz boleh jawab SPM dengan sebaik-baiknya maklumlah sebab doa ibu kepada anak sangat mujarab ataupun makbul.
Yang kat tengah-tengah itulah ibu Ranz dan sebelah kanan dan kiri itu adalah kakak ipar ^^" Ranz beri tahu terlebih dahulu sebelum korang BLUR nanti :p.Ranz takde gambar ibu yang solo-solo haha.Okey kali Ranz nak ucap sekali lagi terima kasih sangat-sangat sebab memberi dorongan dan nasihat yang baik pada setiap hari walaupun Ranz bosan dengar benda tu tapi Ranz tahu ibu Ranz selalu repeat pasal benda tu sebab itu tandanya ibu Ranz sayangkan Ranz kan ? :).Ranz sentiasa mendoakan kepada kedua orang tuaku supaya panjang umur dan sentiasa sihat amin."Ya Allah ampunkanlah dosa kedua ibu bapaku kerana sejak dari dulu lagi mereka menjagaku dengan sebaiknya dan diberikan didikan yang cukup ameeen".Okeylah Ranz nak cau dulu bye .. Assalamualaikum.

8 comments:

ikhwan yusuff said...

Semoga diberkati selalu oleh ALLAH..:)

Md Syukran said...

Insyahallah Ameen ya rab.. ^^

zahidahwahid said...

happy birthday auntie... semoga panjang umur n sihat selalu...

syahirah said...

ckp ngn ibu , smoga pnjg umur ,sihat selalu & dimurahkn rezeki ya .
good luck SPM ..

Md Syukran said...

Zahidah: ^^

Md Syukran said...

syahirah :itu semestinya :). thanks

krole said...

selamat hari lahir jgk kepada ibuku tersayang hihihi...ranz..cam kenal je gambar kedua tu...hahaha! entri terbaik!!!!

Mia Liana said...

semoga sihat dan bahagia selalu...

Domo-kun Cute