Friday, September 13, 2013

Study PDG..

Salam,Ranz tahu sekarang ni banyak sudah orang tidur tetapi aku?"jadi burung hantu" sebab aku nak study-study perdagangan[pdg].Apa apa orang cakap tentang cara aku?terima kasih jela ngeee. . .

Ini lah sumber rujukan aku.. memang senang faham dengan buku ni terlalu simple kalau ada yang kurang aku rujuk buku teks kalau tak pun aku rujuk dalam internet. . kalau paling malas aku fikir logik je fuhhhyooo.

Sambil aku study dalam 30 minit gitu pastu aku main game ni diamond dash pastu aku study balik kenapa macam tu?sebab kalau aku study ja mesti mood aku nak tidur so aku ambil sedikit inisiatif yang betul-betul ngam dengan aku .. Okeylah Ranz nak cau dulu nak sambung balik study :) Assalamualaikum warahmatullah hiwabarukatuh dan selamat malam :) doakan Ranz supaya dapat menjawab dengan lancar esok.

No comments:

Domo-kun Cute